Linia T2, imagini de pe teren


Linia la Plaza Romania


Linia la Plaza Romania


Linia între str. Răsăritului şi str. Lujerului


Linia la str. Moineşti


Linia intre str. Valea Cascadelor şi str. Moineşti

13 Responses to “Linia T2, imagini de pe teren”

  1. # OpenID tavu

    Din pacate, Linia T2 nu rezolva mai nimic din "Buba" Sectorului 6. Adica, toata "bucla" Drumul Taberei si Prelungirea Ghencea le lasa de izbeliste, traseul fiind aproape identic cu linia de Metrou existenta, numai ca trece la 500 m de ea, maxim 1 km. Apoi, toate strazile pe care au fost propuse bariere, sunt strazi de de "escape", de iesire din "Buba" mai sus amintita de mine, iar amplasarea barierelor ar sugruma si mai mult cartierul!  

  2. # Blogger Andrei Egli

    @Tavu:
    Amplasarea unei bariere care se lasa timp de 30 de secunde o data la 30 de minute (aceasta este frecventa de circulatie a unui tren urban, in general) nu cred ca ar sugruma circulatia. Mai mult, acele 'escape routes' ar fi taiate la jumatate de linia TER, fapt care ar reduce distanta catre un mijloc de transport de 'scapare' (in cazul asta, TER) la jumatate. Catre linia TER se poate 'scapa' atat dinspre Militari, cat si dinspre Drumul Taberei, parcurgandu-se o distanta redusa la jumatate fata de acum.
    O zi buna,
    A. Egli  

  3. # OpenID tavu

    Scuze ca revin cu o precizare, nu vreau eu sa monopolizez discutia, dar nu am ce-i face. 30 de secunde la 30 de minute ar fi intr-adevar ceva insignifiant. Problema e cine o sa administreze acele bariere, pentru ca CFR-ul nostru, coboara o bariera inainte cu 5 minute sa ajunga trenul! Pai, daca blochezi (hai sa zicem) doar 2 minute! toate "escape routes"-urile intr-o dimineata ploioasa si rush our, e tragedie, nu blocaj.
    Ideea este foarte buna, nu ma considera un gigi contra. Problema e ca dat fiind dezastrul in care zace Bucurestiul, acest proiect TER propus de voi, isi va dovedi in scurt timp rentabilitatea ca mijloc de transport in capitala. Astfel, o garnitura "sageata albastra" odata la 30 de minute ar fi mult prea insuficienta pentru afluxul de calatori. Se va ajunge la marirea garniturilor, automat marirea timpilor de bariera, etc. Infrastructura, chiar si imbunatatita, nu o sa permita o circulatie a trenurilor cu mai mult de 60 km/h, deci un timp mult mai mare decat cele 30 de secunde dorite la bariera coborata. Dar inca odata, conditia esentiala este ca barierele sa fie operate de altcineva decat CFR-ul. Automatizarea lor ar fi o crima la cati idioti circula pe strazile bucurestiului, sigur am asista la catastrofe saptamanal. Iar operarea lor de catre CFR ar insemna din start abandonarea proiectului. Parerea mea.  

  4. # Blogger Andrei Egli

    @Tavu:
    Inteleg, insa, barierele actuale sunt, in mare parte, fosile din epoca de aur, multe operate nu automat, ci de la mica distanta. Reabilitarea liniilor pt TER ar presupune si sisteme noi de semnalizare si bariere noi, care pot fi programate sa functioneze normal, nu cate 5 minute. Credem cu tarie, in continuare, ca problema barierelor nu este insurmontabila, si ca poate fi rezolvata.
    Multumesc pentru comentarii, e important sa privim si problemele legate de propunerea TER, probleme la care ne gandim si la care incercam sa gandim si niste solutii, dupa cum se vede in descrierile individuale ale liniilor.
    A. Egli  

  5. # Blogger Justinian

    @Andrei
    @Tavu

    Chiar daca barierele ar fi automatizate si ar functiona corect, la trecerea la nivel de la Cora/plaza tot ar exista probleme datorita
    - traficului mare (iesiri din si intrari in parcarile celor doua centre comerciale)
    - distantelor extrem de mici intre semafor Lujerului, sens giratoriu cora, cale ferata si iesire parcare plaza
    - plasarii unei gari in imediata vecinatate

    Daca mai adaugi si 10 pietoni bezmetici fugind dupa tren...  

  6. # Blogger florin

    sa nu picam in capcana de a pierde din vedere padurea din cauza copacilor...chestiunea barierelor este minora si poate fi depasita.
    problema principala este inertia si nehotararea autoritatilor.  

  7. # Blogger BABILONUL IMOBILIAR

    Un astfel de traseu ar decongestiona enorm traficul, inclusiv cu localitatile din imprejurimi...

    Eroilor - Bucureşti-Cotroceni - Plaza Romania - Str. Moineşti - Valea Cascadelor - Centura-Vest - Carrefour-Vest - Domneştii de Sus - Grădinari - Zorile H. - Vadu Lat/Clejani - Angheleşti H. - Zavestreni H. - Videle !

    Excelent!
    Despre solutiile (pur) tehnice, cu siguranta ca...se poate discuta. Si, evident, se vor gasi solutiile, inclusiv pentru bariere sau eventuale parcari ("afara", se vine cu masina "din suburbii/ zona metropolitana", o lasa "la intrare"...sau acasa (depinde de unde vine) si traficul rutier scade, orasul "rasufla" altfel) etc...  

  8. # Blogger Justinian

    @florin

    Ai dreptate!  

  9. # Blogger artistu

    Plus ca zona pe unde merge acest tren poate va mai fi si ea "spalata", ca toata lumea o stie ca "ghetoul din Militari"! ;)  

  10. # Blogger Alex86

    salutare baieti,

    eu unul va admir ideea , am fost in Palermo cu un astfel de tren care facea legatura intre gara centrala si aeroport (trinacria express) si am ramas placut impresionat : cobori din avion , iti iei bagajul , cobori niste scari si ai ajuns in gara ; evident am ramas dezamagit la intoarcerea in tara cand incercau sa ma racoleze taximetristii.Un astfel de tren i-ar duce la faliment 100% , insa din pacate pana acum autoritatile par sa va ignore
    sper sa isi dea seama de amploarea acesturi proiect si sa il demareze

    Alex  

  11. # Blogger Berilac

    Foarte interesante ideile. Si foarte interesant ca suportul exista, insa nimeni nu face nimic...  

  12. # Blogger Zambila

    http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-5404905-linia-cale-ferata-gara-nord-otopeni-data-functiune-cateva-zile.htm  

  13. # Blogger ALEJANDRO

    Acest comentariu a fost eliminat de autor.  

Trimiteți un comentariu




© 2006 TER - Tren urban pentru Bucuresti | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health